Koos van leusden

Contact geheel bestuur

KV Luno bestuur

Commissies

Vrijwilliger worden bij LUNO?
We kunnen nog altijd vrijwilligers gebruiken die willen assisteren bij de wedstrijden, trainingen, activiteiten, bardiensten de (website)redactie of het schoonmaken van de kantine.
Wil je ook wat bijdragen, neem dan contact op via
info@kvluno.nl

Anna Oostveen,  Pepijn Huisman, Job Hoogendoorn, Sarah Kleiweg, Luuk Ambagtsheer en Angelica Steps

De Bijzondere Activiteiten Commissie organiseert binnen kv LUNO vele verschillenden activiteiten die niks met korfbal te maken hoeven hebben, maar dragen bij aan de gezelligheid, sfeer en het verenigingsleven. Zij richten zich vooral op activiteiten voor de jeugd, waarbij introducés geregeld welkom zijn.
bac@kvluno.nl

Marlies Hoogenbosch, Elise Dorsman, Bernadet van Vliet, Sarah Kleiweg en Remco Ontijt

De Technische commissie zorgt er bij LUNO voor dat elke lid wordt ingedeeld in een team. Deze indeling wordt gedaan op leeftijd en de TC probeert bij elk team een trainer en coach aan te stellen. Alles op het gebied van het korfbal wordt door de TC geregeld en gecontroleerd en voor vragen kunt u altijd terecht op onderstaand e-mailadres:

tc@kvluno.nl

Vacature (contact via bestuur)

De gebouw en materialen commissie zorgt ervoor dat de kantine in een goede staat blijft en regelt allerlei klusjes rondom onze kantine. Ook het spelmateriaal word de Gebouw & Materiaal commissie onderhouden.
gebouwmateriaal@kvluno.nl

Stella Keereweer, Marco Barten en Pepijn Huisman

De Sponsorcommissie probeert om bedrijven te interesseren in LUNO waarbij LUNO faciliteiten bied op het gebied van reclame middels shirts, reclame borden, advertenties op de website of in de maxi. De sponsor kan voor bedrijfsactiviteiten gebruik maken van de faciliteiten van LUNO, clubhuis en veld. Zo kunnen we elkaar helpen.
sponsoring@kvluno.nl

Mark van Dijk, Michael Brussel, Pim Hoogendoorn,Thijs Hoogendoorn en Rick Barten

Hoe Genereer JGeld Naar LUNO Toe heeft de primaire doelstelling van de commissie weergegeven: geld verdienen voor Luno. Dit gebeurt voornamelijk door het organiseren van feesten, een barbecue of een wijnproeverij. De HGJGNLT staat organisatorisch onder de BAC en de barcommissie. De activiteiten zijn voor alle leden van LUNO en hun introducés om extra omzet te genereren. Vragen? Spreek ons aan of mail naar
hgjgnlt@kvluno.nl

Richard Pronk, Stef Hoogendoorn, Remco Ontijt

Heb je een wedstrijdverslag, leuk verhaal, fotoreportage of ander leuk idee wat je op de website wil hebben? Leuk! Mail dit naar
communicatie@kvluno.nl

Sofie Loos, Stef Hoogendoorn, Timon Dekker, Daisy van Dockum, Marleen Hage

De kantinecommissie zorgt er voor dat er tijdens trainingen en wedstrijddagen een hapje en een drankje te verkrijgen is aan de bar. Ook is de kantinecommissie verantwoordelijk voor het schoonhouden van de kantine. Dit kan natuurlijk niet zonder de vele vaders en moeders die zich hier week in, week uit voor inzetten. Heeft u vragen of opmerkingen, stuur dan een email naar:
kantinecommissie@kvluno.nl

Wedstrijdsecretariaat

Deze functie wordt vervult door de Technische Commissie. Als wedstrijdsecretaris zijn zij verantwoordelijk voor het verzetten van wedstrijden, het onderhouden van contacten met de bond en het onderhouden van contacten met andere verenigingen.

Contactgegevens en afmelden:
wedstrijdsecretariaat@kvluno.nl

Contributie

Contributie KV Luno

Betalen per factuur : € 2,50 extra administratiekosten

Hoe kan ik het lidmaatschap opzeggen?
Opzegging door een lid dient schriftelijk aan de secretaris (secretaris@kvluno.nl) te geschieden. Het lidmaatschap eindigt dan op de laatste dag van het verenigingsjaar waarin wordt opgezegd. Bij beëindiging van het lidmaatschap voor het einde van het verenigingsjaar blijven alle in artikel 6 van dit reglement genoemde verplichtingen en in het bijzonder de verplichting tot het betalen van contributie over het lopende verenigingsjaar, bestaan, tenzij dit redelijkerwijs niet kan worden gevergd.

Leeftijd
Kangoeroe klup 3 t/m 6 jaar
Spelend lid t/m 10 jaar
Spelend lid 11 t/m 14 jaar
Spelend lid 15 t/m 17 jaar
Spelend lid 18 jaar en ouder
Verenigingslid niet spelend
Recreanten
Midweek

Bedrag (per kwartaal)

Lid worden?

Korfballen bij LUNO: Sportief en gezellig!

Lijkt het je leuk bij LUNO te korfballen? Kom een keertje gezellig mee trainen!
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we contact met je op!

• DD slash MM slash JJJJ

Luno Kooi/Veld huren?

In Linschoten, dicht bij de 4 grote steden van de randstad, ligt de accommodatie van korfbalvereniging LUNO. Een ruime en goed onderhouden accommodatie (genaamd LUNO kooi) met daarbij een veld van 90 x 90 m2.Het veld is in goede staat en kan gehuurd worden voor allerlei sportactiviteiten.

LUNO heeft naast korbalmateriaal zelf een investering gedaan in andere sport materialen om zodoende een ruimer aanbod te kunnen bieden. Voor de volgende sporten zijn materialen aanwezig: Speedminton, Fithockey, Nordic Walking, GPS wandelen en Frisbee korven. Daarnaast kan bij de naastgelegen verenigingen nog gebruik worden gemaakt van Voetbaldoelen en Polstokverspring accommodatie.

Naast het gebruik van de accommodatie en de materialen kan LUNO ook een  warm/koud buffet en een Barbecue voor u regelen.

Interesse? Mail even naar bestuur@kvluno.nl